۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۱۶:۱۰

ترامپ به توصیف دستاوردهای داخلی دولتش پرداخت

ترامپ به توصیف دستاوردهای داخلی دولتش پرداخت

رئیس جمهور آمریکا در پیام هائی دستاوردهای داخلی دولت خود را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز با انتشار چند پیام توئیتری بار دیگر به توصیف دستاوردهای دولت خود پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در اولین پیام خود در این باره نوشت: به رغم تمام اقدامات انحرافی، دستور کار «دوباره آمریکا را می سازیم» به خوبی پیش می رود.

وی ادامه داد: مشاغل جدید بسیاری خلق شده، شور و اشتیاق فراوانی در کسب و کار دیده می شود و مقررات های اضافه کاهش می یابند، ۳۶ طرح قانونی جدید امضا شده و طرح های کاهش مالیات، طرح خدمات درمانی، زیرساخت ها و قضایی هم به خوبی پیش می رود.

لازم به ذکر است، ۱۰ ژانویه سال جاری میلادی (۲۱ دی ماه سال گذشته) مجلس سنای آمریکا با اکثریت جمهوریخواهِ خود توانست با رأی منفی به قانون موسوم به بیمه درمانی اوباما (اوباما کِر)، نخستین قدم را در نابودی بزرگترین میراث اوباما بردارد. بر این اساس، قانون بیمه اوباما با ۵۱ رأی مخالف در برابر ۴۸ رای موافق توسط مجلس سنای آمریکا رد شد.

گفتنی است در قانون بیمه اوباما، حدود ۲۰ میلیون نفر از آن دسته از شهروندان آمریکایی که فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی بودند از این قانون بهره مند شده و به شبکه خدمات درمانی بیمه ای این کشور ملحق شده بودند.

«باراک اوباما» از این قانون به عنوان یکی از بزرگترین یادگارهای خود برای آمریکا یاد کرده بود.

کد خبر 4008179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha